VÄXJÖ & TOP MODEL.

Frukosten/lunchen är på bordet, kaffet smakar gudomligt och snart åker jag mot Växjö. Hade tänkt att träna nu på förmiddagen, men träning och huvudvärk är ingen bra kombination. Det kan såklart bli bättre, men inte när det väl börjat. Sov rätt länge idag, mina sängkläder luktade pappa sen i onsdags när han va här. Ja jag längtar faktiskt hem och efter mina vänner och min familj.

Det är nästan exakt ett år sedan jag flyttade hit till Kalmar. Kände bara min träningskamrater och skulle börja på ett helt nytt jobb med nya människor. Det har varit det bästa året i mitt liv, och det bästa beslutet jag tagit var när jag bestämde mig för att flytta hit. Jag har lärt mig så mycket om mig själv, bevisat för mig själv att jag kan stå på egna ben, även när livet är som jobbigast, att klara av ett heltidsjobb, träning och Sune. Ja min vardag går faktiskt ihop, och på onsdag fyller jag 21 år jag har en underbar liten hund, en heltidsanställning som är fast, en fin lägenhet, underbara vänner och är helt underbar familj..

För några veckor sedan var det nära riktigt nära att jag släppte allt detta. Jobb, boende, fast inkomst, tryggheten helt enkelt. För att delta i ett TV-program. Jag skulle sagt upp mig från både jobb och lägenhet och satsar på min dröm. Jag var aktuell för TOP MODEL Sverige, det är min stora dröm, men det finns inga garantier att jag klarar hela programmet, jag kanske hade åkt ut efter 1 avsnitt och då hade jag stått där utan jobb boende och pengar. Jag har mitt liv här i Kalmar, många tycker säkert jag är helt dum i huvudet, och det är förhoppningsvis dom som inte känner mig. Och ni som känner mig hoppas jag att ni håller era tummar att ni får se mig i nästa säsong av TOP MODEL Sverige.


/Miss World Sweden 2012
Nr 2


Kommentarer
Postat av: tove

JAG håller alla mina tummar för dig beccis, hoppas hoppas!! <3

2012-10-20 @ 19:37:43
URL: http://toveelisabeth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0