UNDERSÖKNING.

japp det är fredag och halva dagen har gått, jag har haft både lunch och möte på jobbet och nu har jag tid till att blogga. Eller tid och tid, tyvärr så är det lite strul med våra växlar så det ringer inte så mycket. Tråkigt, sant och jobbigt..
 
Vi underhåller oss med qiuzkampen och jag är faktiskt rätt bra på det, eller om det bara är tur? Min kära kollega Andreas har dagens undersökning. Själva frågan i undersökning är: Du är sen till bion och bion har börjat vad gör du? Du har fått platsen/platserna i mitten.
Går med ryggen mot bioduken eller mot de personer som faktisk är i tid till bion??
 
Jag hade gått med ryggen mot personerna som sitter, dels för att jag inte ska missa mer på bion än vad jag redan gjort, och för att jag förhoppningsvis skäms lite över att jag kommit sent och att stör dem andra.
 
 
/Ree
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0