underbara fredag!

God morgon, äntligen fredag!! Det känns helt underbart, jag sitter vid frukostbordet nu och njuter av en kaffe. Jag har ett sånt där härligt fredagspirr i kroppen.
Idag serveras det frukost på jobbet, lyxit! Men det är vi välförtjänta av, vi sätter våra mål. Ja och för er som inte vet jobbar jag på ett av Telenors kontor. Vi har ett i Umeå, ett i Norrköping, ett här i Kalmar, Stockholm och så huvudkontoret i Karlskrona. Och alla våra arbetsuppgifter mäts på statistik och mål vi ska klara. Jag då, jag ska rädda kvar mer än 50 % av de kunder jag pratar med varje vecka, ta ett visst antal samtal per timme, få ett NKI (hur kunden upplever samtalet) över 80 % sen så ska jag såklart sälja, så då ska jag göra ett visst antal gross (nysälj) och förlänga kunders abonnemang per vecka. Vilket är skitkul! Jag älskar mitt jobb, det passar mig perfekt.

I morgon åker jag och sambon till Växjö för att hälsa på min syster och Erik. Runt 14 gick tåget, så jag hinner promenera, träna och fixa lite hemma innan.



Ha en bra dag!!!
/Ree


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0