HELGMIDDAG.

Hemma från jobbet och jag sitter vid mitt köksbord och äter kroppkakor med grädde och sylt. Finns säkert många som frågar sig hur man kan äta det, men jag är en av dom i vårat avlånga land som rent av älskar maträtten. Kanske ingen fredagslyx men idag var jag sugen på det och jag hade det hemma, jag ska ändå bara vara hemma ikväll och ta det lungt. X-factor på TV ikväll lite brie och nån god ölkorv kanske.
 
Jobbet idag gick segt som ni vet, fick inte mycket gjort eftersom det inte ringde något och våran växel strulade. Dålig respons på kollega Andreas undrsökning, hoppas på förbättring.
 
Har gjort några rikigt goa inköp den här månaden, såna inköp som bara vi tjejer (vissa killar) förstår sig på, sånna inköp som sätter lite guldkant på vardagen och som gör att man hoppar upp  ur sängen på morgonen.
20 minuter senare...
 
Så är min dator så seg att jag inte får fram bilderna, men det är ett tjockt och grovt pansar armband i silver ohch två stycken örhängen från Snö Of Sweden, två par jeans och fyra tröjor från Gina. Men nääe detta blev tråkigt, jag ser till att jag lägger upp bilderna så fort min dator vill samarbeta så lägger jag mig i soffan så länge, för aj vad ont i magen jag har.
 
 
/Ree
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0