en såndär jobbigt dag.

Japp, idag har det varit en sån dag, en jobbig dag.
 
Vaknade med huvudvärk, men med tanke på åskan igår så brydde jag mig inte så mycket om det. Så jag gick upp och gjorde mig i ordning och gick till jobbet. Väl på jobbet tog jag en extra kaffe, även att jag redan druckit  en hemma, men det gick ändå inte över. Väl på jobbet så va det kö in till den avdelnignen som jag sitter på så det var bara att köra.
Idag så skulle jag även utbilda en tjej som ska börja hos oss, och det var något jag såg fram imot då jag tycket det är väligt roligt. Men efter lunchen så gick det inte mer, jag packade ihop mina grejer och åkte hem. Somnade på stört efter en tabelett och nu har jag sovit till och från, från haöv 3 och fram till nu.
 
Det positiva med denna skitdag är att det är första gången på ca 4 månader jag har migrän plus att jag tog min medicin och det hjälpte verkligen, yes det är bra.
 
Nu sitter jag och kollar på halv 8 hos mig och ska dricka lite te och äta rostade mackor. Min nya tv är perfekt utfyllnad på tvbänken och min puff till fotpall är mer än perfekt den också.
 
Vid 21.00 är det Ensam mamma söker på TV3, som jag hoppas att ni alla kollar på och speciellt för att super sköna mamma Jennifer är med.
Kolla på programmet och läs hennes blogg så lovar jag att ni varje dag får er ett godd skratt.
 
www.tv3.se/jennifer.
 
/R
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0