en ofuktionell TV.

God kväll!
 
Tränngen är avklarad och jag är rikigt seg och go i kroppen, kommer att somna gott inatt. Sune är promenad yttligare en gång och jag har fått i mig lite mat och gjort lite nytta.
 
 

Dagen har varit lung och skön, dock lite låndtråkig med tanke på att jag var uppe rätt tidigt och jag har inte haft så mycket att göra. Men det är både nyttigt och skönt med såna dagar, jag har städat lite men blev rikgit seg efter träning så jag tar det sista och tvätten i morgon.
 
Nu är klockn 19.17 och vid 20.00 hoppas jag att det finns något underhållande på TV. För er som inte vet så har jag en hederlig tjocktv som funkatr alldles utmärkt, trodde jag. Igår så la den av helt och hållet. Det gick inte alls att få liv i den, jag gav upp och gick och la mig. Fö en liten stud sedan så slog jag på den hårt en gång, men inget hände. Jag blev arg och slog ännu hårdare rätt på skrämen, och vips så kom myrornaskrig upp och jag har återigen en fullt fungerande tv!
 
Jag ska fortsätta att sktriva på mitt inlägg om "livet" så kommer det som småningom upp här på bloggen!
 
 
/R
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0